احدث مسلسلات

الجمعة، 2 يناير 2009

محمد محى انا بشكرك

اناااا
بشكرك على اى حال
صدقت فية كلام اتقال
انا بشكرك على اى حال
صدقت فية كلام اتقال
وبعتنى وجرحتنى من غير عتاب ولا حتى سؤال
لو انت حبيبى الوحيد هسيبك وهبعد بعيد
وانسى ان قلبى معاك
هعتب والوم على اية
دة بعدى قدرت علية
وانا اكيد هنساك
لو انت حبيبى الوحيد هسيبك وهبعد بعيد
وانسى ان قلبى معاك
هعتب والوم على اية
دة بعدى قدرت علية
وانا اكيد هنساك
وانا اكيد هنساك

خسارة العتاب واللوم فى ظالم ظلمنى يوم
هنت علية
مسير الجراح ترتاح واقولك غرامك راح
ومتهنش لية
خسارة العتاب واللوم فى ظالم ظلمنى يوم
هنت علية
مسير الجراح ترتاح واقولك غرامك راح
ومتهنش لية
لو انت حبيبى الوحيد هسيبك وهبعد بعيد
وانسى ان قلبى معاك
هعتب والوم على اية
دة بعدى قدرت علية
وانا اكيد هنساك
وانا اكيد هنساك

ضاع اللى بينا خلاص واسمع كلام الناس
هقولك اية
انت فى هواك خوان وانا قلبى عمرة ما خان
ظلمتة لية
ضاع اللى بينا خلاص واسمع كلام الناس
هقولك اية
انت فى هواك خوان و قلبى عمرة ما خان
ظلمتة لية
لو انت حبيبى الوحيد هسيبك وهبعد بعيد
وانسى ان قلبى معاك
هعتب والوم على اية
دة بعدى قدرت علية
وانا اكيد هنساك
وانا اكيد هنساك
انااااا
بشكرك على حال

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة