احدث مسلسلات

الجمعة، 23 يناير 2009

عمرو دياب اللى بينى وبينك

اللي بيني وبينك
مش لمسه ايد بتسلم كده
او شوق لعيونا اتكلم كده
وبيحكي عليك بيحكي عليك
وبيحكي عليك وعليييييا

اللي بيني وبينك
مش نظره عين بتداوي كده
ولا ليل بقي دايما غاوي كده
يسهر لعنيك يسهر لعنيك
يسهر لعنيك وعنييييا


واللهي دايب فيك انا
مع اني شوف من كام سنه
غاوي الغنا وماليش غنا
عن اني اغنيلك انا



انا جاي اقولك اني بحبك
حب يملا الكون
وبقلب عاشق ايوه عاشق
عمره في يوم مايخون


واللهي دايب فيك انا
مع اني شوف من كام سنه
غاوي الغنا وماليش غنا
عن اني اغنيلك انا



قربللي ياعمري اه ياعمري
واملا قلبي غرام
عايزاك معايا للنهايه
لسه بينا كلام


واللهي دايب فيك انا
مع اني شوف من كام سنه
غاوي الغنا وماليش غنا
عن اني اغنيلك انا

اللي بيني وبنك
حكايات عشاق سهرانه كده
عايشين دايبين في هوانا كده
في ليالي هوي في ليالي هوي
في ليالي هوي وحنييييه

حكايتنا ماليها بدايه كده
ولا نعرف ليها نهايه كده
وده احلي مافيك احلي مافيك
احلي مافيك وما فيييييا

الاستماع لاغنية اللى بينى وبينك






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة