احدث مسلسلات

الاثنين، 12 يناير 2009

مصطفى كامل اكرهينى

والآخر نلوم على الدنيا ونلوم على البشر شاطرين في الجراح وقلوبنا بقت زي الحجر
ويعيش اللي مات إحساسه ويموت اللي يوفي لناسه ملعون أي حب أساسه شجر بتدوب ألم وخيانة
انت اللي صح مش حلومك صدقيني دوسي أوي على كل شيء بينك وبيني
بيعي قلبي خوني حبي اكرهيني
أنا اللي رضيت غرورك اديتلك دور مش دوريك وعملتك من مافيش
عدتليك فوق جروحي وبانيتلك بيت في روحي كان نفسي البيت يعيش
لملمت جراح كبيرة وعملت حجات كتيرة كان بعدك لا ماليش
كان ممكن مات هوانا مليون فرصة خيانة لكني ماخنتكيش
وآدي جزاء القلب الطيب بعد ما داو وبعد ماطيب بعد ماطلعك السماء بتنزيليه
دايسة على جراحي ولا همك موج الغدر بيجري في دمك ايه يعني قلبي لو اترمى ودستي عليه
ما أنا اللي وفيت زيادة أيام وسنين سعادة كنت بسامح كتير
كان قلبي أسير عذابك وماجرحكيش وسابك فاكر قلبك كبير
أيام وسنين طويلة ما اخترتش يوم بديلة جاهل بحب بضمير
وآدي الأحلام وباينة وآدي اللي حاببها خائنة وآدي نهاية المصير
وآدي جزاء القلب الطيب بعد ما داو وبعد ماطيب قلبي اللي عاشلك دنيته بتجرحيه
دايسة على جراحي ولا همك موج الغدر بيجري في دمك جرحك في قلبي حسكته وحقدر عليه
شكرا ياعذاب عذابي دأنا لازم أعيد حسابي جرحك مايهزنيش
شكرا يامرار سنيني شكرا عشان أديتيني درس ماينسيش
إن اللي يعيش لناسه تبقى الأحلام أساسه في زمنا حرام يعيش
وأدي جرحي كمان بدئلي ما أنا لو حبيت بعقلي كان قالي دي ماتسويش
وآدي جزاء القلب الطيب بعد ما داو وبعد ماطيب بعد ماخاف على حبنا بتموتيه
دايسة على جراحي ولا همك موج الغدر بيجري في دمك ما بيني وبينك ربنا حقولوا ايه

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة