احدث مسلسلات

الجمعة، 2 يناير 2009

محمد محى حتسبنى بجد

حتسبنى بجد
بتقولها بجد
انا افتكرتك جاى تقولى
ان دة كدب اللى بيوصلى
انا افتكرتك جاى تقولى
ان دة كدب اللى بيوصلى
اتاريك جاى تقولى كلام يجرحنى
اتاريك جاى تأكد معنى جرحنى
اتاريك جاى تقولى كلام يجرحنى
اتاريك جاى تأكد معنى جرحنى
واللى وصلنى دة كلة صحيح
وانت كمان جاى تأكدلى جاى تأكدلى
انا افتكرتك جاى تقولى
ان دة كدب اللى بيوصلى
انا افتكرتك جاى...

بعد دة كلة جالك قلب يا عمرى تبعنى
بعد دة كلة طاوعك قلبك لية يضيعنى
بعد دة كلة جالك قلب يا عمرى تبعنى
بعد دة كلة وانا مستنى بكدب ظنى
اتاريك جاى تقولى كلام يجرحنى
اتاريك جاى تأكد معنى جرحنى
واللى وصلنى دة كلة صحيح
وانت كمان جاى تأكدلى جاى تأكدلى
انا افتكرتك جاى تقولى
ان دة كدب اللى بيوصلى
انا افتكرتك جاى...

قبل ما تمشى قولى ازاى انا هعرف انسى
قبل ما تمشى علم قلبى فى حبك يقسى

قبل ما تمشى قولى ازاى انا هعرف انسى
قبل ما تمشى انا بديلك اخر فرصة
اتاريك جاى تقولى كلام يجرحنى
اتاريك جاى تأكد معنى جرحنى
واللى وصلنى دة كلة صحيح
وانت كمان جاى تأكدلى جاى تأكدلى
بتقولها بج

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة