احدث مسلسلات

الجمعة، 2 يناير 2009

محمد محى مالى انهاردة

مالى النهاردة اية جرالى
اللى لقيت كل الليالى
مالى النهاردة اية جرالى
اللى لقيت كل الليالى
نازل بدور فى الشوارع والبيوت
على ذكرة كانت بينا ومش ممكن تموت
نازل بدور فى الشوارع والبيوت
على ذكرى كانت بينا ومش ممكن تموت
وتحت شباكك يرمينى الحنين
حيران بقدم خطوة وارجع خطوتين
انا عاوز اشوفك بس وامشى
سكوون مالى النهاردة

شيفانى ولا مش شيفانى
انا الحبيب الاولانى
سمعانى ياللى ياللى فوق سمعانى
ولا حبيتى حد تانى
شيفانى ولا مش شيفانى
انا الحبيب الاولانى
سمعانى ياللى ياللى فوق سمعانى
ولا حبيتى حد تانى
مستنيانى ولا مستنية مين
دانا كنت ناسى واللة رجعنى الحنين
نازل بدور فى الشوارع والبيوت
على ذكرة كانت بينا ومش ممكن تموت
نازل بدور فى الشوارع والبيوت
على ذكرى كانت بينا ومش ممكن تموت
وتحت شباكك يرمينى الحنين
حيران بقدم خطوة وارجع خطوتين
انا عاوز اشوفك بس وامشى

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة