احدث مسلسلات

الاثنين، 12 يناير 2009

مصطفى كامل كل سنة

كل سنة وانتا.....خاين زي ما انتا
كل سنة وانتا.....خاين زي ما انتا
تعيش واتحب تاني....وتجرح قلبي تاني
تعيش واتحب تاني....وتجرح قلبي تاني
تفضل غدار اناني .....وجارح زي ما انتا
وانا كون انا النهاية.....وانا كون اخر حكاية
وانا كون انا النهاية.....وانا كون اخر حكاية
وتزيد الضحاية ....الي جارحها انتا

كل ما صوت البحر افكر....عيني بصرتك
اندم وارجع واحمد ربي....اني خسرتك
نار الجرح خلاص خلتني....بكره سيرتك
كلامك .سلامك.....حنانك و غيرتك
كان كلو.....كدب وخداع
كان كلو ....وهم وضياع
كان حلم .....اخرو الوداع
خلااااص
ولا همك......عزاب سنيني
ولا همك .....يموت حنيني
كان وهم......بينك و بيني
خلااااص
طبها واجب عليا......طبعا اقدم هدية
طبعا واجب عليا .....طبعا بعد التحية
اسمع ابسط هدية
غنتها عشانك انتا

انتا غرامك اسود زكرى......عاشت فيا
انت مريض مولود بالجرح......والانانية
انا اتمنى الموت ولا انك......ترجع لياا
انا والله لازم تندم......قوي عليا

انا حقدر وحشفي دائي......انا فلبي معدش باقي
انا بعتك خلاص نهائي
خلااااص
انا بكره ساعات لقانا.....انا حقتل سنين هوانا
كفيانا كدب وخيانة
خلااااص
انا سبتك لعبت دورك......انا بعت عمري ببحورك
انا سبتك رضيت غرورك
خلااااص
انا سبتك لعبت بيا ......انا دوري كان الضحية
اهي خلصت المسرحية
خلااااص
انا زيك شريك وجارح......كان غدرك طليق وجامح
وانا دايمان اقول مسامح
خلااااص
انا زيك زلمت روحي.....انا خنت املي وطوحي
انا بدفع تمن جروحي
خلااااص

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة