احدث مسلسلات

الثلاثاء، 30 ديسمبر 2008

اصالة نصرى مبقاش انا

لو مارجعتش ليّ بقلبك تاني هنا
لو ما حلفتش إن الثانية في بعدي سنة
لو ما آمنتش إن الجـنـّة في حضني أنــا

مــا ابــقــاش أنـــــا
لو ماعرفتش إن حنانك سرّو حناني
وإنّ الحبّ في قلبك كان مخلوق على شاني
وإنّـك مهما بعدت حترجع تتمنّـاني
مــــا بـــــقــــاش أنـــــا

لو ما ندمتش عالأيـّـام اللي بعدتها
لو مادفعتش تمن الغربة اللي انا عشتها
لو ماشربتش كاس المرّ اللي شربتها
مــــا بـــقــــاش أنــــا

أنا عن نفسي رح اسكت لكن متطمّـنة
قلبي المؤمن هو دليلو وانا مؤمنة
لومارجعتش تبكي عشان ترجعلي أنا
مـــــا بــــقـــاش أنــــــــا

لو مارجعتش ليّ بقلبك تاني هنا
لو ما حلفتش إن الثانية في بعدي سنة
لو ما آمنتش إن الجـنـّة في حضني أنــا
مــا ابــقــاش أنـــــا
لو ماعرفتش إن حنانك سرّو حناني
وإنّ الحبّ في قلبك كان مخلوق على شاني
وإنّـك مهما بعدت حترجع تتمنّـاني
مــــا بـــــقــــاش أنـــــا

الاستماع للاغنية


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة