احدث مسلسلات

الجمعة، 9 يناير 2009

تامر عاشور باينة ضاع

خايف قرب جى علينا سمعه ومن بعيد
جى يكسر احلى ملينا واعيش بعديه وحيد
هو اليوم الى احنا حبيبى معملناش حسابه
كل ما عينى بتيجى فى عينك برجع بالزمان
وافتكر الكلمة الى ملتنا بالشوق والحنان
ترجع تصعب نفسى عليا قلبى يزيد عذابه

اه حلمنا بكل حاجة الا دة محلمنا بيه
عمرنا فى مرة مقلنا ان شوقنا تروح عليه
والحلم الى بديته بحبك تبقى نهيته الام

كنا هنفضل طول ايامنا حسدنا العاشقين
كان حلمى انى اموت وانا جنبك بعد سنين جيين
بس الحلم فى لحظة اتغير ولا بينه ضاع


سامع قلبى بيطلب منك تبقى قصاد عينيه
وانا الى عمرى مبشبع منك بس هنعمل ايه
ولا وداع عود على ببنا حبيبى ينادينا
عود نفسك وانا هتعود واياك تنسى يوم
خليك فاكر ان انا فكرك دايما كل يوم
خد بالك منك دة نصبنا فراف مكتوب علينا

اه حلمنا بكل حاجة الا دة محلمنا بيه
عمرنا فى مرة مقلنا ان شوقنا تروح عليه
والحلم الى بديته بحبك تبقى نهيته الام

كنا هنفضل طول ايامنا حسدنا العاشقين
كان حلمى انى اموت وانا جنبك بعد سنين جيين
بس الحلم فى لحظة اتغير ولا بينه ضاع


اه حلمنا بكل حاجة الا دة محلمنا بيه
عمرنا فى مرة مقلنا ان شوقنا تروح عليه
والحلم الى بديته بحبك تبقى نهيته الام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة