احدث مسلسلات

السبت، 3 يناير 2009

محمد محى دايما على بالى

دايما بفتكرك يا حبيبى ودايما على بالى
وفعينى صورتك يا حبيبى وفقلبى يا غالى
بحلفلك بعينيك السود
انا قلبى بهواك موعود
ولا عمرى فيوم هبعد عنك ولا هخلف فى الحب وعود
لو تعرف
انا عامل اية
فى الشوق اللى غلبت ادارية
كان يصعب على قلبك قلبى يا حبيبى ويحن علية
دايما بفتكرك يا حبيى ودايما على بالى
وفعينى صورتك يا حبيبى وفقلبى يا غالى

محتاجلك يا ارق ملاك
اة يا غايب والقلب معاك
لو ناوى تغيب اكتر واكتر
طول عمرى انا هستناك
اوصفلك واحكيلك اية
عن قلبى وعذاب ليالية
طمنى عليك وارحم قلبى
مش عايز تتكلم لية
دايما بفتكرك يا حبيبى ودايما على بالى

بحلفلك بعينيك السود
انا قلبى بهواك موعود
ولا عمرى فيوم هبعد عنك
ولا هخلف فى الحب وعود
لو تعرف
انا عامل اية
فى الشوق اللى غلبت ادارية
كان يصعب على قلبك قلبى يا حبيبى ويحن علية
دايما بفتكرك يا حبيبى ودايما على بالى

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة