احدث مسلسلات

الاثنين، 12 يناير 2009

مصطفى كامل طول الوقت

طول الوقت وانت بتخدع
وانا مش فاهم سايب روحي
وعايش واهم بتعيشني في دنيا
جميلة بتسهرني ليالي طويلة
كل يومين توعدني بوعد
وبتحلف لي انه احنا لبعض
كل ما نبعد ترجع تاني
وتاكد لي انه انت عشاني
وانا من طيبتي وطيبت
قلبي صدقت ...
طول الوقت وانا في حرقه
وهامك عايم قلبي يا عيني
مغمض نايم فاكرك شط
وبر ومرسى وكل ما تكذب
اسامح وانسى لا شيء
كل عواطفي معاي فاكر
قلبك قلب ملاك وانت
بتزرع جرحي ويأسي وانا
بضحك على روحي ونفسي
وكان لازم أفوق من وهمي
وانا فقت ...
ليه الحب يهون تخدعني وتخون
ليه مقدرتش ليه معرفتش
ثانيه واحده تصون
ليه الظلم حرام ليه كل الاوهام
افضل أداوي جراحك وأرجع
وانا كلي آلام ليه ليه ليه
طول الوقت وانت معاي
في كل غرورك لسى مصر
تكمل دورك لسى بتلعب دور
الخاين بس برافو عليك مش باين
كل ما احس بغدرك يوم ترجع
تاني تقول مظلوم وابدأ اصدق
تاني دموعك وافرح تاني بطعم
رجوعك اعمل ايه منا جوى
بحور الوهم غرقت ...
طول الوقت وقلبك خاين زي
ما هو وانا على وعدي بحب
بقوه عمري ما كنت اتصور
انك كل الغدر ده يطلع منك
انا صدقني بجد حزين مش
على هوى ولا شوق وحنين
على ايام عمري الي اتسرقت
على احلام قلبي الي اتحرقت
بندم اني مشيت وياك وبدأت
بندم على الانسان الي عشقته
وخان الي هويته والي اديته
كل شوق وحنان بندم على المشوار
الي انتهى بالنار منا وعيني وقلبي
وروحي معرفناش نختار ليه ليه ليه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة