احدث مسلسلات

الاثنين، 5 يناير 2009

محمود العسيلى انسى

مسيرك يوم تقولى انا راجع ليك
تقولى انا عاشقك ودايب فيك
وتبكى دموع حزنك والشوق ماليك
مانا كنت زمان ملك ايديك

مسيرك يوم تقولى انا راجع ليك
تقولى انا عاشقك ودايب فيك
وتبكى دموع حزنك والشوق ماليك
مانا كنت زمان ملك ايديك

ومهما تقول مهما تعيد
ومهما توصف ازاى بقيت وحيد
ومهما تقول مهما تعيد
ومهما توصف ازاى بقيت وحيد
ومهما زاد شوقك يا حبيبى ليه
انسى خلاص ايامى ولياليه
بعدك مش هيقصر يا حبيبى فيه
ولا حتى يهز دمعه من عينيه من عينيه
آآآه انسى

متقولشى خلاص انا راجع تانى
مانت قولت خلاص راحت ايامى
متجيش تبكى هنا قدامى
مانت اللى نهيت كل الاحلام

ومهما تقول مهما تعيد
ومهما توصف ازاى بقيت وحيد
ومهما تقول مهما تعيد
ومهما توصف ازاى بقيت وحيد
ومهما زاد شوقك يا حبيبى ليه
انسى خلاص ايامى ولياليه
بعدك مش هيقصر يا حبيبى فيه
ولا حتى يهز دمعه من عينيه من عينيه
آآآه انسى

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة