احدث مسلسلات

الاثنين، 12 يناير 2009

مصطفى كامل كبر دماغك

سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك
سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك

كبر دماغك

الناس قالولك عليه هنساك لا لا
الناس قالولك عليه هنساك لا لا

سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك
سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك

كبر دماغك

وتعالالى دانا كلى فداك
آه تعالالى دانا عمرى معاك
فاتت سنه واتنين وانا برده
انا يا حبيبى مش قادر انساك

مين ده اللى انا بعدك ههواه
مين شفتنى بعينيك وياه
اللى يقولك عليه حاجه
ليه ماتقولشى بيرمى بلاه

الناس قالولك عليه هنساك لا لا

سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك

كبر
كبر دماغك

كل الناس غيرانه مننا
اصل مفيش حبيبين زينا
انت دخلت فى روحى وقلبى
والله ما هتطلع من هنا

اوعى والشك واوعى الغيره
اوعى لنغلط غلطه كبيره
اللى يقولك عليه حاجه
قوله قفل عالسيره

الناس قالولك عليه هنساك لا لا

سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك

كبر
كبر دماغك

من غيرك له فى قلبى مكان
مين يا حبيبى ده لا عاش ولا كان
لو انا يوم زعلتك منى
اعتبرها شقاوة لسان
ولا يالا دانت حبيب ايامى
دانا انا وانا بعدك ملا احلامى
اللى يقولك عليه حاجه
تعالى هنا هاته قدامى

الناس قالولك عليه هنساك لا لا

سيبك منهم دول عايزين يحرمونى منك
سيبك منهم دول عايزين يبعدونى عنك

كبر دماغك
الاستماع للاغينة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة