احدث مسلسلات

الأربعاء، 24 ديسمبر 2008

ايهاب توفيق على الجراح قادر

انا ليه مكنش عالجراح قادر
واكسر بايدى كسرتى ويأسى
وارمى الهموم المره عالآخر
واعمل انا بنفسى حساب نفسى
انا ليه مكنش عالجراح قادر
واكسر بايدى كسرتى ويأسى
وارمى الهموم المره عالآخر
واعمل انا بنفسى حساب نفسى
واخرج من طريق حيرتى واحزانى
وارحل انا وقلبى اللى بيعانى
دانا ياما شربت مرار الصبر
انا ياما كتير بتاخد غدر
دانا ياما شربت مرار الصبر
انا ياما كتير بتاخد غدر
وبعد ماتاهت منى خطايا وبعد ما عاش الخوف جوايا
هدور هدور يمكن الملم روحى واداوى جروحى والاقى البر
واعيش من تانى فى دنيا لا فيها ضياع ولا فيها جراح ولا مر
هدور يمكن الملم روحى واداوى جروحى والاقى البر

واعيش من تانى فى دنيا لا فيها ضياع ولا فيها جراح ولا مر
هدور يمكن الملم روحى واداوى جروحى والاقى البر
واعيش من تانى فى دنيا لا فيها ضياع ولا فيها جراح ولا مر
آآآآه جراح ولا مر

آآآآآه آه آه
آه آه آه

الاستماع للاغنية


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة