احدث مسلسلات

السبت، 3 يناير 2009

محمد محى فاكرك ملاك

كنت فاكرك ملاك
كنت برىء معاك
كنت بخاف من النسمة عليك وحافظت عليك طول عمرى
كنت فاكرك ملاك
كنت برىء معاك
كنت بخاف من النسمة عليك وحافظت عليك طول عمرى
والومك بإية الوم بعد اية
اتخدعت فيك لقيتك فيك وفيك ونزلت من نظرى
كنت فاكرك ملاك
كنت برىء معاك
كنت بخاف من النسمة عليك وحافظت عليك طول عمرى

سنين خبيت حقيقتك
بس اهى بانت فيوم
واقولك اية حبيبى مش لاقى كلام الوم
سنين خبيت حقيقتك
بس اهى بانت فيوم
واقولك اية حبيبى مش لاقى كلام الوم
اتارينى كنت طيب زيادة عن اللزوم
اتخدعت فيك لقيتك فيك وفيك ونزلت من نظرى
كنت فاكرك ملاك
كنت برىء معاك
كنت بخاف من النسمة عليك وحافظت عليك طول عمرى

فى ناس اللة يجازيهم
كانوا عارفين انت مين
وبدال ما يفهمونى قال اية كانوا مكسوفين
فى ناس اللة يجازيهم
كانوا عارفين انت مين
وبدال ما يفهمونى قال اية كانوا مكسوفين
وانا كل دة مش شايف عينية مغمضين
اتخدعت فيك لقيتك فيك وفيك ونزلت من نظرى
كنت فاكرك ملاك
كنت برىء معاك
كنت بخاف من النسمة عليك وحافظت عليك طول عمرى

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة