احدث مسلسلات

الجمعة، 23 يناير 2009

عمرو دياب انا اكتر واحد بيحبك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

انا اكتر واحد قلبه عليك
انا دنيتك انا ملك ايديك
انت اللي من بين كل الناس
متعلق بيك وبفكر فيك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

يا حبيبي قرب شوف بعينيك
انا جنب منك انا حوليك
علشان عيونك عمري يهون
يا حبيبي يهون ولا يغلى عليك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

يا ليلي يا ليلي يا ليلي يا ليلي يا ليل

وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

انا اكتر واحد بيحيك
فالدنيا وطول عمري بحبك
وبجرحك فرحك انا جنبك
وبعمري يا عمري انا والله شاريك

الاستماع لاغنيه انا اكتر واحد بيحبك






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة