احدث مسلسلات

الاثنين، 12 يناير 2009

مصطفى كامل ليلة

ليله ورا ليله على بالى يا حبيبى
والله ما ناسى ليله من الليالى يا حبيبى
كل يوم وليله بحبك يا حبيبى
كل يوم عينيه مشتاقالك يا حبيبى
كل يوم ايديه محتاجالك يا حبيبى
كل حته فيه بتحبك يا حبيبى

ياويلى يانا انا دانا لو ابات اقول
من اد ايه يا حبيبى بالى مشغول
من يوم كان الحب لسه ما ابتدأشى
مرت ليالى والليالى زودتنى شوق
حبك ندانى والامانى طلعتنى فوق
قربت احبك حب لسه متخلقشى

حبيبى لأ لا لا مش حبيبى لا
دانت حبيب العمر كله حبيب الحياه
اكدب عليك لو قلتلك انا بحبك
انا انا دانا هموت عليك
انا انا دانا كلى بين ايديك
اسال عينيك انا اد ايه بحبك

ليله ورا ليله على بالى يا حبيبى
والله ما ناسى ليله من الليالى يا حبيبى
كل يوم وليله بحبك يا حبيبى
ليله ورا ليله على بالى يا حبيبى
والله ما ناسى ليله من الليالى يا حبيبى
كل يوم وليله بحبك يا حبيبى
كل يوم عينيه مشتاقالك يا حبيبى
كل يوم ايديه محتاجالك يا حبيبى
كل حته فيه بتحبك يا حبيبى

يا ويلى دانا عينى دانا روحى فيك
يارب بس تكون شارينى نص ما شاريك
لا مهما تحلف لا يا عمرى برده لأ
دانت معايا مش معايا والله ما ناسيك
دانا حياتى من البدايه للنهايه ليك
دانت بقيت ساكن يا عمرى كل دقه

حبيبى لا لا لا لا لا حبيبى ايه
دانت الحياه دانت الامل اللى بعيش عليه
اكدب عليك لو قلتلك انى بحبك
انا انا دانا هموت عليك
انا انا دانا كلى بين ايديك
اسال عينيك انا اد ايه بحبك

ليله ورا ليله على بالى يا حبيبى
والله ما ناسى ليله من الليالى يا حبيبى
كل يوم وليله بحبك يا حبيبى

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة