احدث مسلسلات

الأربعاء، 24 ديسمبر 2008

ايهاب توفيق اول كلمة

اول كلمة بقولها
بحبـــك
واول كلمة بقولها
فى حبك
بهواك بحبك انا
انا ليك يا عمرى انا
بهواك بحبك انا
انا ليك يا عمرى انا
قبلك ما عشتش هوا
جتنى بهوا عشناة سوا

اول كلمة بقولها
بحبــــك
واول كلمة بقولها
فى حبك

انا قلبى اختار
يا حبيبى
مشتقالك نار
يا حبيبى
دوبنى ودوب دانت المكتوب وانت انا
انا قلبى اختار
يا حبيبى
مشتاقلك نار
يا حبيبى
دوبنى ودوب دانت المكتوب وانت انا
بهواك بحبك انا
انا ليك يا عمرى انا
قبلك ما عشتش هوا
جتنى بهوا عشناة سوا

طول عمرى هعيش
هنا جنبك
فى الحب مفيش
غير قلبك
وفى اى مكان وفى اى زمان عاشقك انا
طول عمرى هعيش هنا جنبك
فى الحب مفيش
غير قلبك
وفى اى مكان وفى اى زمان عاشقك انا
بهواك بحبك انا
انا ليك يا عمرى انا
قبلك ما عشتش هوا
جتنى بهوا
عشناة سوا
اول كلمة بقولها
بحبك
واول كلمة بقولها
فى حبك

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة