احدث مسلسلات

الجمعة، 26 ديسمبر 2008

ايهاب توفيق ملاك حارس

انا عايزك ملاك حارس بيحرسنى من الايام

حنين قلبك وانا معاك يدفينى باحلى غرام

انا عايزك ملاك حارس بيحرسنى من الايام

حنين قلبك وانا معاك يدفينى باحلى غرام

بحبك كل يوم اكتر معاكى الحلم يتفسر

بحبك كل يوم اكتر معاكى الحلم يتفسر

ويفضل حبنا احلى واجمل حتى من الاحلام

انا عايزك


انا عايزك غنى صوتى كلامى وهمسى وسكوتى

انا عايزك غنى صوتى كلامى وهمسى وسكوتى

يا نسمه رقيقه بتفوتى هغنيلك عينيكى تنام

انا عايزك غنى صوتى كلامى وهمسى وسكوتى

انا عايزك غنى صوتى كلامى وهمسى وسكوتى

يا نسمه رقيقه بتفوتى هغنيلك عينيكى تنام

انا عايزك


انا عايزك هنا جنبى بحبك اسكنى فى قلبى

انا عايزك هنا جنبى بحبك اسكنى فى قلبى

ولا تخافى ولا تحاسبى ولا يهمك يا روحى كلام

انا عايزك هنا جنبى بحبك اسكنى فى قلبى

انا عايزك هنا جنبى بحبك اسكنى فى قلبى

ولا تخافى ولا تحاسبى ولا يهمك يا روحى كلام

انا عايزك ملاك حارس بيحرسنى من الايام

حنين قلبك وانا معاك يدفينى باحلى غرام

انا عايزك ملاك حارس بيحرسنى من الايام

حنين قلبك وانا معاك يدفينى باحلى غرام

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة