احدث مسلسلات

الخميس، 18 ديسمبر 2008

تامر حسني روح قلبي

روح قلبي انا وعدتك

وصدقني هكون وياك

وعليك ابيع روحي منا روحي يا عمري فداك

خلاك هنا معايا يا روح قلبي ما توحشنيش

خليك قصاد عيني عشان قلبي ما يوجعنيش

تعالا نعيش حبيبي حياتنا سيبك من اللي عدى وفاتنا

ايه في الدنيا دي هيحوشنا ما هو انت انا

طب خلي الدنيا تدايقك يوم

وشوف انا هعمل ايه في الدنيا

علشانك انا هتحدى الكون

ولا اشوف دموعك لو ثانيه

مش قادر انسى اول مرة شفتك عملت ايه

ده انا بوست ايديا عشان سلمت عليك

وساعتها ما بنش عليا ان عنيا بتموت فيك

وحاولت اداري بس ضعفت قدام عينيك

تعالا نعيش حبيبي حياتنا

سيبك من اللي عدى وفاتنا

ايه في الدنيا دي هيحوشنا ما هو انت انا

طب خلي الدنيا تدايقك يوم

وشوف انا هعمل ايه في الدنيا

علشانك انا هتحدى الكون ولا اشوف دموعك لو ثانيه

ماهو انت اناااا

الاستماع للأغنية


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة