احدث مسلسلات

الاثنين، 22 ديسمبر 2008

انغام انا وانت

انا فيه عيوب كثييرة عصبية وكلي غيرة
وخصوصا في المحبة اعمل من الحبة قبة

انا فيه عيوب كثييرة عصبية وكلي غيرة
وخصوصا في المحبة اعمل من الحبة قبة

وإن شفتك ويا شابه اخنقها بالضيفيرة
لكن ست جميلة في الحب منيش بخيلة
واعرف مليون وسيلة اوصل لابعد جزيرة

انا وانت ياحبيبي انا وانت يا حبيبي

انا فيه عيوب كثييرة عصبية وكلي غيرة
وخصوصا في المحبة اعمل من الحبة قبة

انا فيه عيوب كثييرة عصبية وكلي غيرة
وخصوصا في المحبة اعمل من الحبة قبة
وإن شفتك ويا شابه اخنقها بالضيفيرة
لكن ست جميلة في الحب منيش بخيلة
واعرف مليون وسيلة اوصل لابعد جزيرة
انا وانت ياحبيبي انا وانت يا حبيبي

عنديه وطبعي حامي وكرامتي واحترامي
عندي بالدنيا ديه
وازعل جدا واخاصمك لو تنده وحدة اسمك بطريقة عاطفية
عنديه وطبعي حامي وكرامتي واحترامي
عندي بالدنيا ديه
وازعل جدا واخاصمك لو تنده وحدة اسمك بطريقة عاطفية
ومحبش حد غيري يسال عنك يا طيري
ومحبش حد غيري يسال عنك يا طيري


لكن ست جميلة في الحب منيش بخيلة
واعرف مليون وسيلة اوصل لابعد جزيرة
انا وانت ياحبيبي انا وانت يا حبيبي

انانية فحبي خالص وماخدش حق ناقص منك عمري يا عمري
بعواطفي اطفي ناري وابعد واخد بتاري وبشوق الامر امري

انانية فحبي خالص وماخدش حق ناقص منك عمري يا عمري
بعواطفي اطفي ناري وابعد واخد بتاري وبشوق الامر امري

ومحبش حد غيري يسال عنك يا طيري
لكن ست جميلة في الحب منيش بخيلة
واعرف مليون وسيلة اوصل لابعد جزيرة
انا وانت ياحبيبي انا وانت يا حبيبي

انا فيه عيوب كثييرة عصبية وكلي غيرة
وخصوصا في المحبة اعمل من الحبة قبة

الاستماع للاغنية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة