احدث مسلسلات

الخميس، 16 يونيو 2011

اغنية تبقى انت اللى ليا - بهاء سلطان

بهاء سلطان تبقى انت اللى ليا / Bahaa.Sultan Tebaa'a Enta Elly Leyaa

كلمات اغنية تبقى انت اللى ليا - بهاء سلطان

تبقى انت اللى ليا

تبقى انتا اللى ليا
تبقى انتا اللى ليا .. وتقول كلام عليا
يا خسارة كل حاجه بندم على وقتنا

وانا ليه يصعب عليا .. طول عمرة بيخلى بيا
وعدنى بالف حاجه اتاريها فى الهوا

فين اللى كان محتاجلى .. وكان بيحلفنى ليل ونهار
كان بيقولى انا من غيرك كل حياوى ويل ومرار
ويل ومرار .. ويل ومرار

كلمات اغنيه تبقى اللى بهاء
منك

ازاى يضحك عليا غمضت انا ليه عنيا
مانا فاهم كل حاجه وزواى سكتله

كام مرة كدب عليا ويجيب اللوم عليا
وانا كنت ازاى بصدق وليه غفرتله

كلمات اغنيه تبقى اللى بهاء
اه من اللى كان متمسكن وكان متمكن من الغرام
اللى كان الدمع فى عنيه تشوفها تقول لا ده حرام
لا ده حرام .. غدرك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة